wtorek, 1 września 2009

Obrazki z Julianną Rose Mauriello

Buuu!!!
To ja Stephanie288 dziś obrazki z Steph.... a może jednak nie !!! :p Wiecie co dam dziś Juliannę a raczej obrazki z J.R.M ;-) !! Szukałam , szukałam i jeszcze raz szukałam obrazków aż w końcu znalazłam super stronkę !!!! pełooooooo foteczek z Julią !!!! ale one są super serio ;-)))
Julianna jest naj naj ;-) Dajcie mi komy to dam więcej obrazków z Stephanie i Julią !!!
Hehehee mam też BB śmieszne obrazki z Stephanie ale nie dam ich dziś musicie dać mi koma !!!
Szkoła !! się zaczęła to nie będzie tyle wpisów !!! dam wam może kolejne 5 wpisów w tym miesiącu i potem STOP !! na może 1-3 miesięcy nie będzie wpiska ani małego !!! czyi tak nikt nie komentuje
DAJCIE KOMMMYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeżeli ktoś skopiuje choćby jedną foteczke to pożałuję !!!
O rany ale napisałam dobra teraz te focie a i w kolejnym wpisie dam z Stephanie obrazki a potem focie od Rotenelly Channel (Emily Wood) .




Obrazki z dzieciństwa Julianny ale ona jest SWEET .

2 komentarze:

  1. podoba ci sie stephanie w okularach?!!!!!tak jest on bardzo śmieszny ale ty tez masz fajne focie a tu mój e-mail:karolinagulinska5@wp.pl a twoj jaki jest

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne focie z małą juliannką niektóre są smieszne

    OdpowiedzUsuń